Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
1572

Over ons

Na 4,5 jaar samenzijn hebben we dan eindelijk de knoop doorgehakt om onze droom in werkelijkheid om te zetten. Nu we de jaren van verstand hebben bereikt, nu we wat spaargeld hebben, nu we geen huis heben om te verbouwen en geen kindjes hebben om voor te zorgen.

We hopen onszelf tegen te komen en zijn zeer dankbaar dat we de kans krijgen om dit te doen. Want het is jammer genoeg niet voor iedereen weggelegd.

Over onze reis

Op deze blog kan je ons het komende jaar volgen tijdens onze ontdekking van 5 continenten gedurende 11maanden. Om dit te doen zullen we minstens 15 vliegtuigen nemen en wie weet wat voor soort vervoersmiddelen nog allemaal.

Het was een hele puzzel om de route te bepalen. Het was een zware selectie want er is zoveel te zien op onze mooie Aarde. Maar 't is gelukt.

Kijk op de kaart als je wilt weten welke landen we gaan bezoeken. Op de onderstaande kaart kan je zien welke landen we samen, in het verleden hebben ontdekt.

Bezochte landen

Wij hebben 18 landen (8%) bezocht:

België, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Estland, Frankrijk, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nepal, Noorwegen, Polen, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Zweden.