België

6 oktober 2009

Normaal gezien zouden we vandaag terug gekomen zijn. Al maar goed dat het regende in Noorwegen want nu is alles zo goed als geregeld en we hebben nog een weekje te gaan voor we echt vertrekken. We hebben in alle rust tijd kunnen doorbrengen met onze familie. Toch wel belangrijk als je enkele maanden naar 't buitenland gaat.

De rugzakken staan klaar om gevuld te worden en de stapschoenen zijn zo goed als ingewandeld. Het zal een kwestie van strenge selectie worden en steeds in gedachten houden dat, wat je niet mee hebt je ook onderweg kan kopen.

Het zal een heel ander verhaal worden dan onze Scandinavië trip. In Azië zullen we geen auto hebben waar we al onze spullen in kwijt kunnen. Erger zal misschien zijn dat Evie allerlei mooie spulletjes zal zien in Azië die ze alleen maar kan kopen als ze bereidt is ze ook zelf te dragen. Maar ja..dat zal dan een mooie boedhisitsche les zijn in non-materialisme!

Ook nog even melden dat jullie op de (blog)kaart kunnen zien, wanneer we waar zullen landen.

1. garcia:
    9 oktober 2009
    ik had graag automatisch een mailtje maar vind de link niet! Ivm je bolleke rond, doe zo verder!
  2. Jos De Smos:
    12 oktober 2009
    Ja ja, ik heb het gevonden!
  3. sterre en noa:
    12 oktober 2009
    Lieve Evie en Duffy!
    We waren inderdaad héél blij dat jullie vroeger dan verwacht terug waren uit Scandinavië. Het extra bezoekje (mét logeerpartij!) van vorige week was super. Sterre en Noa hebben er -net als wij- erg van genoten.
    Het blijft nog een beetje vreemd als ik bedenk dat jullie morgen echt vertrekken en dan zo lang weg zullen zijn. Ik hoop dat we allemaal snel gewoon zullen zijn aan een nabije omgeving zonder Evie en Duffy. We zullen jullie heel erg missen. Maar we zijn ook heel fier en blij dat jullie dit avontuur kunnen meemaken. We zijn heel benieuwd naar de verhalen en foto's! Voor de meisjes zullen we zorgen voor een wereldbol en twee mannetjes die met velcro op de juiste plaats geplakt kunnen worden. En zo zullen jullie nooit ver weg zijn, in gedachten altijd dichtbij.
    Geniet ervan!!!! We denken aan jullie!