Chitwan

12 november 2009

een heel snel bericht vanop een onleesbaar clavier

We zijn in de jungle geweest en hebben heel veel dieren gezien. Zelfs de neushoorn!!

het was wel vermoeiend voor ons in die tropische warmte van de terai

We zijn hier nu een week en vertrekken overmorgen terug naar de bergen, Pokhara. Nu de Annapurna

duffy is 3 volle dagen ziek geweest. koorts en dan de maag. t ging van boven naar beneden qua

We schrijven jullie zo snel mogelijk het volledige, uitgebreide verslag van onze jungle avonturen met fotos

1. papa jos en leona:
    15 november 2009
    hey kids, wat zijn we blij weer iets te horen. die overbezorgde papa toch hé.
    geniet in ieder geval van elk moment.het is jullie echt gegund .
    hartelijke warme knuffels .
    papa jos en leona
  2. ikke:
    15 november 2009
    QUA??? Quoi zeker... volledig antwoord later
  3. sterre en noa:
    16 november 2009
    Mama en ik hebben deze keer samen ontdekt dat er weer nieuws was op de site. Gezien mama haar hilarische reactie kunnen jullie zich ongeveer wel voorstellen in wat voor soort stemming we waren. Ik kijk alweer uit naar de foto's, dan kan ik nog eens samen met de girls naar onze globetrotters kijken. Tot gauw! Dikke 'plat'knuffels van ons allemaal!
  4. elke:
    waaw
    bergtoppen, jungle,.. the real thing - heel onbevattelijk zo in de veilige antwerpse rimbou... xx
  5. Schwenny:
    16 november 2009
    amai...wow chique...blijf maar genieten van de wonderen van deze wereld ver weg van alle kwade mensen en dichtbij de puurheid van de natuur!!!Liefs van jullie sissyke!!!
    ps. Brodderke verzorg u goed hé!!!
  6. Schwenny:
    17 november 2009
    Hallo Davyke en Evie...met mama en Julien hier...amai jullie beleven heel wat hoor...fijn dat jullie ervan genieten!!!Zorg goed voor mekaar hé!! Veel Liefs en we missen jullie xxx