Van Kinsarvik naar Oslo

23 september 2009 - Oslo, Noorwegen

Na een voormiddag in de auto onze spullen gepakt en richting Oslo gereden langs Eidfjord en De Vorinfossen (waterval). Onze laatste rit door de mooie bergen gereden. In de regen ziet het er ook mooi uit. De kleuren krijgen er een intensere kleur door. Maar het is geen weer om buiten te staan. Jammer genoeg.

Via het Numedal gereden waar we enkele staafkerkjes bezochten. En een slaapspot gezocht in de bossen. Daar onze kleren eindelijk kunnen laten drogen. En zonder paraplu eten kunnen maken en een gezellig kampvuur gemaakt.

De volgende ochtend naar Oslo met de GSP richting Munch museum. Daar zeer goed en wel aangekomen zonder tol te betalen. Op ons gemakje het museum bekeken en genoten van de wilde verfsporen en kleurenpalet van Munch. Grappige noot was dat aan de ingang bij de controle ze wel de aansteker hadden gezien maar niet het zwitsers zakmes!
Na het museumbezoek een wandeling door de stad gemaakt tot aan het water. Aangename sfeer in de stad met herkenbare plekjes. Vlot terug geraakt aan de auto en de stad uitgeraakt zonder tol te betalen.

Een leuke slaapsot gevonden aan een meer in het dorp Orje aan de zweedse grens.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade